Налаштування задачі Відправлення звітів

Задача “Відправлення звітів” дозволяє налаштувати отримання повідомлення електронною поштою про результат роботи задачі. Задача має власну періодичність роботи й може виконувати посилання звітів із застосуванням фільтра записів:

  • “Записи журналу з помилками” — у звіт будуть включені всі записи журналу зі статусом “Помилка при виконанні задачі”.
  • “Записи журналу без помилок” — у звіт будуть включені всі записи журналу зі статусом “Успішне виконання задачі”.
  • “Всі записи журналу” — у звіт будуть включені всі записи журналу, як вдалі, так і з помилками.

У нашому прикладі ми налаштуємо отримання звіту на e-mail про результати роботи завдання бекапа. Звіт буде приходити щодня в 7 ранку і містити записи журналу задачі за минулу добу.

На панелі інструментів вибираємо “Задачі”“Додати задачу”. Відкриється вікно налаштування нової задачі.

Поле “Найменування:” змінимо як “Звіти на пошту”.

У полі “Вид задачі:” з випадаючого меню вибираємо “Відправлення звітів”.

На вкладці “Основні” заповнюємо основні параметри.

У полі “Кількість днів журналу, включених до звіту:” вкажемо, яка кількість останніх днів журналу буде використана для формування вихідного листа.

Залишимо значення за замовчуванням, один день (добу). Щоб змінити числове значення, натисніть на нього і введіть нове значення. Також ви можете скористатися стрілочками, щоб збільшити або зменшити значення.

Заповнюємо таблицю наявними на поточний момент задачами в програмі. Для цього натискаємо кнопку “Оновити”.

Встановіть прапорець “Вкл.” навпроти тієї задачі, журнал якої ви хочете включити до звіту.

У колонці “Фільтр записів” зі списку, що випадає, вкажемо необхідний фільтр для відбору даних у звіт.

Виберемо “Всі записи журналу”, так у звіт будуть включені всі записи журналу, як вдалі, так і з помилками.

На вкладці “Параметри пошти” вкажемо параметри підключення до поштової скриньки, який будемо використовувати для посилання e-mail (налаштування підключення до SMTP сервера). У нашому прикладі ми використовуємо поштову скриньку Яндекс.Пошта.

Детальніше про налаштування поштових програм:

В полі “SMTP-сервер:” вкажемо адресу поштового сервера Яндекс.Пошти — smtp.yandex.ru

У полі “захист з’єднання:” з випадаючого меню виберемо SSL/TLS.

В полі “Порт:” залишимо за замовчуванням — 465.

В полі “Користувач:” вкажемо користувача для підключення до SMTP-сервера.

В полі “Пароль:” вкажемо пароль користувача SMTP-сервера.

В полі “e-mail відправника:” вкажемо поштову скриньку акаунта, який ми зараз налаштовуємо — test.reporting@yandex.ru.

В полі “e-mail одержувачів:” вкажемо адреси для посилання звітів. Оскільки ми плануємо відправляти звіт самі собі, вкажемо нашу поштову скриньку test.reporting@yandex.ru. У випадку, якщо потрібно відправляти звіт на кілька адрес, введемо їх, розділяючи символом-роздільником — ; (крапка з комою). Наприклад, test.reporting@yandex.ru; bossit.reporting@yandex.ru.

Прапор “Вкладення файлу у форматі XML” — дозволяє організувати автоматичний розбір звіту користувацькими програмами.

У полі “Тема листа:” вкажемо тему листа, наприклад “Звіт (всі записи журналу)”.

Для перевірки налаштувань параметрів натисніть на кнопку “Надіслати тестовий лист”, електронний лист буде надіслано негайно. Перевірте в поштовій програмі, що тестовий лист прийшов і ми не помилилися з введенням одержувача.

На вкладці “Розклад” налаштуємо періодичність виконання задачі.

В полі “Призначити завдання:” з випадаючого меню виберемо — “Щодня”.

В полі “Час початку:” задамо час початку виконання задачі — 07:00. Щоб змінити години й хвилини, натисніть на них і введіть нові значення, також ви можете скористатися стрілками, щоб збільшити або зменшити значення.

На цьому налаштування задачі “Відправлення звітів” завершено.

У верхній частині вікна налаштування встановимо прапор “Виконувати задачу”.

Натискаємо на кнопку “Зберегти”.

Статьи и документация