Налаштування задачі Відправлення звітів
Задача “Відправлення звітів” дозволяє налаштувати отримання повідомлення електронною поштою про результат роботи задачі. Задача має власну періодичність роботи й може виконувати відправлення звітів із застосуванням фільтра записів:
- “Всі записи журналу” — у звіт будуть включені всі записи журналу, як вдалі, так і з помилками.
- “Записи журналу з помилками” — у звіт будуть включені всі записи журналу зі статусом “Помилка при виконанні задачі”.
- “Записи журналу без помилок” — у звіт будуть включені всі записи журналу зі статусом “Успішне виконання задачі”.
У нашому прикладі ми налаштуємо отримання звіту на e-mail про результати роботи задачі бекапу. Звіт буде приходити щодня в 7 ранку й містити записи журналу задачі за минулу добу.
На панелі інструментів вибираємо “Задачі” — “Додати задачу”.
Вибираємо тип нової задачі “Відправлення звітів”, натискаємо “Створити”.
Відкриється вікно налаштування задачі. Поле “Найменування:” залишимо за замовчуванням “Відправлення звіту”.
На вкладці “Основні параметри” заповнюємо поле “Кількість днів журналу задач, які необхідно включати в звіт:”, зазначимо, яка кількість останніх днів журналу буде використано для формування вихідного листа.
Залишимо значення за замовчуванням, один день (добу). Щоб змінити числове значення, натисніть на нього і введіть нове значення.
Переходимо на вкладку “Задачі в звіті”. Заповнюємо таблицю наявними на поточний момент задачами в програмі. Для цього натискаємо кнопку “Оновити”. Встановіть прапор “Вкл.” навпроти тієї задачі, журнал якої ви хочете включити у звіт.
У колонці “Фільтр записів” з випадаючого списку вкажемо необхідний фільтр для відбору даних у звіт. Виберемо “Всі записи журналу”, так у звіт будуть включені всі записи журналу, як вдалі, так і з помилками.
Переходимо на вкладку “Параметри пошти”, вкажемо параметри підключення до поштової скриньки, яку будемо використовувати для відправлення e-mail (налаштування підключення до SMTP сервера). У нашому прикладі ми використовуємо поштову скриньку Яндекс.Пошти.
Детальніше про налаштування поштових програм:
- для Яндекс.Пошти;
- для Gmail;
- для Mail.Ru.
У полі “SMTP-сервер:” вкажемо адресу поштового сервера Яндекс.Пошти — smtp.yandex.ru
У полі “Захист з’єднання:” з випадаючого меню виберемо SSL/TLS.
У полі “Порт:” залишимо значення за замовчуванням — 465.
У полі “Користувач:” вкажемо користувача для підключення до SMTP-сервера.
У полі “Пароль:” вкажемо пароль користувача SMTP-сервера.
У полі “e-mail відправника:” вкажемо поштову скриньку акаунта, який ми зараз налаштовуємо — test.reporting@yandex.ru.
У полі “e-mail одержувачів:” вкажемо адреси для відправлення звітів. Оскільки ми плануємо відправляти звіт самі собі, вкажемо нашу поштову скриньку test.reporting@yandex.ru. У випадку, якщо потрібно відправляти звіт на кілька адрес, введемо їх, розділяючи символом-роздільником — ; (крапка з комою). Наприклад, test.reporting@yandex.ru; bossit.reporting@yandex.ru.
У полі “Тема листа:” вкажемо тему листа — наприклад “Звіт (всі записи журналу)”.
Для перевірки налаштувань параметрів натисніть на кнопку “Надіслати тестовий лист”, електронний лист буде надіслано негайно.
Переходимо на вкладку “Розклад автозапуску”, налаштуємо періодичність виконання задачі.
У полі “Періодичність:” з випадаючого меню виберемо — “Щодня”.
У полі “Час початку:” задамо час початку виконання задачі — 07:00.
На цьому настройка задачі “Відправлення звітів” завершена. На останньому етапі, встановимо прапор “Запускати за розкладом” і натискаємо на кнопку “Зберегти”.
Можливо вас зацікавить: