Резервне копіювання файлів і папок

Резервне копіювання файлів і баз даних — це найпростіша задача. Цей бекап ви можете зробити й вручну, вказати особисті файли та папки, які потрібно захистити від випадкового видалення або пошкодження, а потім скопіювати їх на знімний носій або в мережеву папку. Але, втрата даних з-за проблем з комп’ютером або виходу з ладу жорсткого диска може застати зненацька. Ви можете втратити сімейні фотографії або фінансові дані. Тому невелика обережність дозволяє в значній мірі захистити себе від подібних неприємностей.
Щоб убезпечити себе та істотно заощадити час і сили, витрачені на резервне копіювання рекомендуємо регулярно здійснювати бекап даних за допомогою спеціалізованого ПЗ.

Effector Saver відмінне рішення для автоматичного резервного копіювання даних домашніх комп’ютерів:

  • зберігайте ваші файли та папки;
  • зберігайте копії ваших фото, відео, документів.

Щоб захистити резервні копії, зберігайте їх у надійному місці:

Додатковий арсенал Effector Saver — кілька підстав для того, щоб використовувати ПЗ для резервного копіювання, а не копіювати файли вручну:

  • вбудований планувальник запуску задач, який дозволяє автоматично запускати задачі резервного копіювання з заданим проміжком часу;
  • ви можете зашифрувати резервні копії даних. Підтримка стійкого (AES) шифрування резервних копій;
  • стиснення резервних копій. Підтримка формату архіву резервних копій Zip, 7-zip.

Приклад налаштування задачі “Резервне копіювання файлів і баз даних”

Оцініть зручне рішення Effector Saver, що надає вам всі можливості для створення потрібної задачі резервного копіювання файлів і папок.
Тип задачі “Резервне копіювання файлів і баз даних” дозволяє створити архів і включити в нього довільні файли.
Запускаємо програму і приступаємо до налаштування резервного копіювання довільних даних.

На панелі інструментів вибираємо “Задача”“Додати задачу”.

Вибираємо тип нової задачі “Резервне копіювання файлів і баз даних”, натискаємо “Створити”.

Встановлюємо прапор “Включити в архів файли”.

Прапор додає вкладку “Файли” з параметрами включення в архів файлів.
Переходимо у вкладку “Файли”. Заповнюємо поле “Шлях до файлів:”, натискаємо на кнопку огляду (…), після чого відкриється діалогове вікно. Вибираємо в діалозі папку з файлами, які необхідно архівувати. У нашому прикладі це папка “Фото”, натискаємо “ОК”.

Переходимо на вкладку “Сховище архівів”. Вкажемо де слід зберігати створювані архіви, натискаємо на кнопку “+”.

У вікні зі списку вибираємо сховище резервних копій, наприклад Google Диск.

Якщо потрібно, створіть сховище кнопкою “Створити нове сховище” і зі списку виберіть потрібне сховище.

У вікні, натисніть на кнопку “Авторизація”.

Відкриється вікно браузера, в якому вам буде потрібно ввести логін і пароль для доступу до хмари й дозволити роботу Effector Saver з зазначеним сховищем, в нашому прикладі це Google Диск.

Вкажіть папку, де будуть зберігатися бекапи, натисніть на кнопку з трьома крапками.

Виберіть папку для зберігання архівів і натисніть “Вибрати”.

Якщо потрібно, створіть папку кнопкою “Створити папку”, введіть ім’я папки й натисніть “ОК”.

Виберіть створену папку та натисніть “ОК”.

Проведемо тест підключення. Натисніть на кнопку “Тест”, програма перевірить з’єднання з Google Диском.

Встановлюємо прапор “Автоматично видаляти застарілі резервні копії”. У полі “Зберігати кількість копій” вкажемо десять, тепер програма буде видаляти старі копії нашої задачі, як тільки їх число перевищить десять.
Натискаємо “ОК”.

Переходимо на вкладку “Файл архіву”. Наступні два параметри відповідають за правило формування імені архіву.
Поле “Ім’я файла архіву:” — перша частина імені файлу архіву, вкажемо “Фото”.
Поле “Закінчення імені архіву:” — друга частина імені файлу архіву. Ця частина формується на підставі дати та часу створення файлу архіву, залишимо без змін.

Переходимо на вкладку “Розклад автозапуску”. Налаштуємо час автоматичного виконання нашої задачі.
У полі “Призначити завдання:” вкажемо періодичність виконання завдання “Щомісяця”. Вкажемо місяць і день місяця.
У полі “Час початку:” задамо час початку виконання завдання резервного копіювання, наприклад (01: 00).
Наша задача буде виконуватися щомісячно першого числа в 01:00.

Встановимо прапор “Виконувати задачу за розкладом” у верхній частині вікна налаштування. Даний параметр дозволяє включати/відключати задачу для виконання “Агента”.
Натискаємо кнопку “Зберегти”. Налаштування задачі завершено.

Виконаємо задачу. Для цього в головному вікні “Менеджера” встановимо курсор на нашому завданні. Вибираємо меню “Задача”“Виконати зараз”. Якщо “Агент” запущений, задача буде виконана негайно.

Після завершення роботи задачі у вкладці “Журнал задач” відобразяться дата і результат виконання задачі бекапа.
Для детального перегляду результату виконання задачі, виберемо в меню “Журнал задач”“Відкрити запис”, або зробіть подвійний клік миші по запису виконання задачі.

У вкладці “Бекапи” можна переглянути список створених файлів бекапа в результаті виконання задачі.

Статьи и документация