Повільне завантаження файлів на Яндекс.Диск

21 Oct 2019г

З початку жовтня 2019 року, у безлічі наших користувачів з’явилася проблема в завантаженні файлів на Яндекс.Диск. Це було виражено повільним завантаженням файлів або взагалі обривом передачі на сервері великих файлів. При перевірці ми отримали підтвердження що ця проблема торкнулася й іншого ПО яке використовує REST API або WebDav для доступу до Яндекс.Диск. У цей же час офіційний клієнт Яндекс.Диск для десктопа і Web-клієнт продовжили працювати спритно і стабільно.

Як тільки ми отримали підтвердження, що проблема точно не в Effector Saver ми звернулися у службу підтримки Яндекс.Диска й оперативно отримали попереднє пояснення ситуації.

Якщо тезисно, то позиція техпідтримки компанії Яндекс виявилася наступна:

  • Effector Saver використовується для передачі великих обсягів даних.
  • Effector Saver фактично пропонує використовувати Диск в якості інфраструктурного компонента для вирішення комерційних завдань.
  • Яндекс.Диск — це персональний сервіс, який не розрахований на таке застосування.
  • Яндекс рекомендує використовувати для зберігання резервних копій інший хмарний сервіс Яндекс.Хмара.

З цієї позиції нам стало ясно, що швидкість вивантаження була обмежена спеціально з метою стимулювати перехід користувачів (і розробників) на новий сервіс компанії Яндекс.Хмара.

Якщо бути точним, то мається на увазі один з комерційних сервісів Яндекс.Хмара — універсальне масштабоване рішення для зберігання даних Yandex Object Storage. З розцінками на сервіс можна ознайомитися тут. API сервісу Yandex Object Storage сумісний з Amazon S3 API. На жаль, на поточний момент Effector Saver не підтримує цей протокол, але в найближчих релізах ми обов’язково це виправимо.

А поки ми в пошуку рішення нормалізації роботи з Яндекс.Диск дуже рекомендуємо підключити для ваших резервних копій альтернативні хмари:

Щоб дізнатися про вихід нової версії Effector Saver обов’язково стежте за нашими новинами.